JYSK, najveći evropski prodavač proizvoda i tekstilnog asortimana za kućanstva, 30. septembra otvara novu prodavnicu u Zenici.

..................................................................................

 

 

 


JYSK u svojim trgovinama nudi kompletan program za spavanje (jorgane, jastuke i madrace, te krevete i posteljinu), kupatilski pribor, namještaj, zavjese i ostale kućne potrepštine koje karakterizira svjetski poznati minimalistički skandinavski dizajn.

JYSK grupa u Bosnu i Hercegovinu je stigla krajem marta ove godine, izabravši istovremeno Sarajevo i Vitez, kao idealne lokacije za svoje prve trgovine. Do danas ih je širom Bosne i Hercegovine otvoreno ukupno 5, a otvaranjem trgovine na Trgu Alije Izetbegovića u Zenici (zgrada bivše Beograđanke) 30. septembra, JYSK nastavlja sa svojom najavljenom strategijom otvaranja 20 trgovina na području Bosne i Hercegovine.

Najbolji omjer cijene i kvalitete

JYSK se želi razlikovati od ostalih kroz najbolju ponudu i najbolje cijene na tržištu, nudeći skandinavski san i život po najpovoljnijoj cijeni! Logo poduzeća čini guska, iz razloga što su jorgani i jastuci, kao najvažniji proizvodi unutar asortimana, vrlo često punjeni guščjim perjem.

JYSK je jedan od najbrže rastućih svjetskih trgovačkih lanaca za „san i život“, s misijom prodaje kvalitete po niskim cijenama.

Krajem marta ove godine danski JYSK (izgovara se Jisk) je istoga dana otvorio svoje prve prodavnice u Bosni i Hercegovini, u Sarajevu i Vitezu. Nakon toga je uslijedilo otvaranje još jedne prodavnice u Sarajevu, te u Gračanici i Mostaru. Ovog trenutka JYSK broji otprilike 1750 prodavnica u 33 zemlje svijeta.

Skromnost, temeljitost i iskrenost

JYSK je nastao 1979. godine kada je Lars Larsen otvorio svoju prvu prodavnicu u mjestu Arhus, koji se nalazi u pokrajini Jutland u Danskoj. To je i razlog naziva poduzeća, jer JYSK u danskom jeziku ne označava samo nekog ili nešto što dolazi s poluotoka Jutland, nego ova riječ također označava skromnost, temeljitost i iskrenost.

Godišnji promet grupe iznosi gotovo 2,15 milijardi evra i upošljava oko 15.000 ljudi. JYSK proizvodi označeni su etičkim, socijalnim i ekološkim etiketama kao što su: “Blomsten” (Cvijet), “Svanen” (Labud), “Fairtrade” i “Øko-Tex”, a grupacija je član fonda The Forest Trust, čija je misija očuvanje šuma i zaustavljanje klimatskih promjena.

Redovnu ponudu JYSK-a u Bosni i Hercegovini možete pogledati i na web-stranici www.jysk.ba

Sponzorirani članak