U okviru promocije projekta Grimizna kugla, najavljujemo gostovanje Vedrana Pribilovića, direktora projekta Enterijer.ba, na BHT.

..................................................................................

 

 

 

 

Nakon jutros održanog gostovanja na Pink BH, televiziji koja je jedan od medijskih partnera projekta Grimizna kugla, za sutra je najavljeno gostovanje u Jutarnjem programu BHT.

Gost će i ovoga puta biti Vedran Pribilović, direktor projekta Enterijer.ba.

Prestižno priznanje

Ovogodišnje takmičenje za najljepše uređen ugostiteljski objekat u Bosni i Hercegovini počinje za nekoliko dana. Takmičenje organizuje internet magazin www.enterijer.ba.

Pobjednik će osvojiti prestižnu nagradu Grimiznu kuglu koja predstavlja prvo javno priznanje za kvalitet i stil uređenja ugostiteljskog objekta u Bosni i Hercegovini. Nakon uspješno realizovane dvije 'Grimizne kugle', i ovogodišnje takmičenje u velikoj mjeri doprinijet će promociji turističkih kapaciteta Bosne i Hercegovine.

Dobitnik prve Grimizne kugle bio je banjalučki Vinski bar 'Provence', dok druga krasi policu u Restoranu 'Grappolo' Hotela Brotnjo iz Čitluka.

I ove godine najljepših 10 birat će se putem online ankete postavljene na www.enterijer.ba koja će biti transparentna za sve posjetioce. Glasanje za najljepših deset počinje 1, a završava 31. oktobra. U novembru će se, između 10 najljepših, birati pobjednik i to isključivo putem telefonskog glasanja po principu jedan poziv - jedan glas za određeni ugostiteljski objekat.

Još nije kasno za prijavu

Svi oni koji smatraju da je njihov ugostiteljski objekat uređen reprezentativno i sa stilom, trebaju posjetiti www.grimizna.enterijer.ba, preuzeti pristupnicu i poslati je na e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. do 25. septembra 2010. godine.  Uz pristupnicu potrebno je dostaviti šest profesionalno urađenih fotografija.

Od ove godine Enterijer.ba uvodi stručni žiri koji će ocijeniti da li pristigle fotografije enterijera zadovoljavaju osnovne kriterije lijepo uređenog prostora. To znači da će u utrci učestvovati samo oni ugostiteljski objekti koji ispune uslove stručnog žirija.

Ovogodišnji generalni medijski pokrovitelji takmičenja su Europlakat, FENA, Radio M, Bljesak.info, Intermezzo, Red Weekend, specijalni pokrovitelji su Gusto i Dernek.ba, dok su medijski partneri BHT, PINK BH, BeHa Caffe, Brotnjo.info, Radio Tuzla, Tuzlainfo.ba i Infobar.ba.

Prijatelj takmičenja je Federalno ministarstvo okoliša i turizma.