Maja Matašin, akademska kiparica iz Sarajeva, članica je međunarodnog stručnog žirija koji daje završnu ocjenu finalista ovogodišnjeg takmičenja za titulu najljepše uređenog ugostiteljskog objekta u regionu.

.......................................................................

Enterijer.ba po prvi put organizuje takmičenje za Grimiznu kuglu u cijelom regionu u kojem su učestvovala 22 ugostiteljska objekta iz Hrvatske, Srbije, Slovenije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine. Prethodna četiri takmičenja bila su organizovana na nivou Bosne i Hercegovine.

O najboljih deset odlučili su posjetioci Enterijer.ba glasanjem putem društvene mreže Facebook. Na redu je drugi, posljednji krug takmičenja u kojem završnu ocjenu daje stručni žiri.

Rezultati glasanja svakog člana međunarodnog stručnog žirija bit će objavljeni na Enterijer.ba.

Evo kako je glasala Maja Matašin:

  1. Restoran Comunale, Beograd
  2. Zlatna ribica, Sarajevo
  3. Per Sempre, Podgorica
  4. Konoba Ćatovića Mlini, Morinj
  5. Caffe Bar Hennessy, Zenica
  6. Lobby & Cigar Lounge Falkensteiner, Beograd
  7. Imanje Knjaz, Podgorica
  8. Konoba Atrium, Kotor
  9. Restoran More, Dubrovnik
  10. Intermezzo, Sarajevo

 

SVe finaliste i rezultate glasanja ostalih članova žirija možete pogledati ovdje.

 

Zašto ste Comunale odabrali za prvog na Vašoj ljestvici?

- Iako sam se dvoumila između drugoplasirane Zlatne ribice i Comunalea, prevagnula je jednostavnost, dosljednost i čistoća dizajna restorana Comunale.

Mjesto koje je zadržalo duh predodređen lokacijom i odvažno bježi od dobro poznatih, sigurnih i udobnih načina uređenja. Svojim industrijskim dizajnom, osvjetljenjem i jasnim akcentom na hrani daje svježinu te se izdvaja od ostatka natjecatelja umjerenošću i jasnom vizijom.

 

Kako biste ocijenili ostale finaliste koji su imali sreću plasirati se među prvih 10 zahvaljujući glasovima posjetilaca Enterijer.ba magazina?

- Ono što je po mom mišljenju interesantno, a provlači se kroz gotovo sve enterijere, jeste nedosljednost i prezasićenost. Moja odluka bila je teška samo između prva dva natjecatelja jer ne lutaju u svojoj ideji, dosljedni su. Ostali enterijeri su uglavnom tematski nepotpuni i neumjereni, gotovo haotični.

 

Da li ste možda imali favorita među ugostiteljskim objektima koji se nisu plasirali među prvih 10?

- Iako su se dati objekti učinili privlačnim i dopadljivim samim imenom vizualni doživljaj nije ostavio dojam.

 

Kada uđete u kafić ili restoran, šta prvo primijetite? Šta je ono što kreira prvi utisak?

- Osvjetljenje. Pored kompletnog ambijenta uslovljenog lokacijom, uređenjem te uslugom i gostima, ako je pogrešno osvjetljenje ne ostavlja mnogo prostora za dalje utiske o samom prostoru.

 

Prema Vašem mišljenju koliko ugostiteljski objekti u regionu drže do trendova i koliko im je važan utisak koji ostavljaju na posjetioce kada je uređenje enterijera u pitanju?

- Mislim da, pored sve prisutnije improvizacije i samozvanih arhitekata i dizajnera, ugostiteljski objekti drže do trendova, međutim, danas, trendovi se daleko brže smjenjuju nego što je to bio slučaj kada su trend bili koža, mesing i kamen te ih je samim tim teže i slijediti. Mislim da se razmišlja o utisku koji se ostavlja na posjetioce ali isto tako zbog finansija se često pribjegne kompromisu, što se naravno jasno vidi.

.............................................

Maja Matašin završila je Akademiju likovnih umjetnosti u Sarajevu. Od 2005.-2011. godine bila je asistent u livnici umjetničkog liva Enesa Sivca, gdje realizuje autorska kiparska djela u različitim materijalima, keramici, željezu, aluminiju, bakru, bronzi i srebru i sarađuje pri izradi djela umjetnika primijenjenih umjetnosti (plaketa, skulptura, portreta, spomenika, bisti) uređenja enterijera i izrade dekorativne plastike i vitraža. 2011. godine učesnik i dobitnik nagrade na konkursu „Umjetnost povezivanja".